Onsdag 9 maj 2012

Hej!
Har nyss kommit hem från jobbet och ska bara slänga i mig lite
mellanmål innan jag åker vidare mot föräldragruppen!

Idag är det ju onsdag och det betyder att jag går in i vecka 29!
Shit vad fort det går,snart v.30 :)
Var hos barnmorskan i måndags och då såg allt bra ut.
Skulle få komma in till sjukhuset i v.32 och göra ett ul för att se så att
lillebror växer som han ska! Spännande att få veta hur stor han är och att
få se honom igen :) <3
Sen skulle nästa besök hos henne vara i v.33.

Allt flyter på som det ska men jag känner hur tungt allt börjar bli nu. Ska bli så skönt att få vara
hemma båda två samtidigt nästan hela sommaren :)

Ska försöka komma ihåg att ta en bild på magen sen oxå. Glömde visst det förra veckan!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att höra att du verkar ha det bra med de små liven! Hoppas det får fortsätta gå bra för dig! Kram Lina W

Ps. Bilen går bra! förutom att hon blev vandaliserad för några veckor sedan, någon hade sprayat ett stort hjärta på motorhuven! Ironiskt nog var det rätt snyggt :P

2012-05-09 @ 15:50:36
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0