Fredag 1 juni 2012

God morgon! Vid 4 inatt kom Wilmer in till oss och vi båda var för trötta för
att gå tillbaks med honom till sin säng så han fick mysa ner sig hos oss istället, gosunge :)
Vid 7 vaknade jag av världens sendrag i vaden, aj aj aaaaj! Fy vad ont det gör.
Hade det mycket förra graviditeten också, hoppas det inte blir lika ofta som då.
Jag och Wilmer gick upp och åt frukost medans Kalle fick sova en timme längre.

Nu är vi iordning gjorda och ska straxt åka hem till Wilmers mormor och moster.
Väntar en stund till så dom är vakna :)

Bild på magen i v.32


Är så sugen på att baka bullar,ska göra det nästa vecka tror jag.
Bra att ha i frysen ju :)

Wilmer kollade lite på Nick jr när jag sminkade mig och rätt som det var så böt den över från svenska till tyska haha
det är precis samma program men det växlar mellan svenska och tyska hela tiden! Men Wilmer verkar inte märka
någon skillnad i alla fall :P

Ha en fin fredag,
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0