Måndag 23 januari 2012

Hej! Imorse fick jag en välbehövlig sovmorgon till 10!
Så idag är jag utvilad och glad :) Vi steg upp och åt frukost och sen tog vi oss
en dusch! Efter det så gick vi ut och busade lite i trädgården innan vi tog en skön
promenad i solen. Väl hemma åt vi lunch och sen betalade jag lite räkningar, alltid lika kul ;)
Wilmer har fått ännu mer prickar idag mest på rygg och mage.
Stackaren vill knappt äta och borsta tänderna vägrar han! Han har inte bara en utan sex tänder
som är på väg upp! Inte konstigt att han inte vill äta :( fyra av tänderna är nästan helt uppe,
dom är stora hörntänder också. Så snart har han hela tretton tänder, stora killen :)

Nu ligger han i mitt knä och sover så sött :)
När han vaknat tänkte jag vi skulle åka iväg och handla mat, börjar bli tomt i kylen igen.

Tog lite bilder på Wilmer när vi var ute förut men har inte kameran i räckhåll så
får visa dom senare istället!


Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0