Lördag 28 januari 2012

Inatt fick Wilmer feber IGEN! Stackaren, han var varm som en kamin och febern ligger på
39.8 :( Han som precis börjat äta normalt igen från förra veckans feber.
Hoppas det går över snabbt den här gången.
Han har i alla fall fått i sig lite yoghurt och glass något annat vill han inte ha.

Just nu trippar han runt på tå (som alltid nu för tiden) och äter russin som han hittade på golvet :P Jag hoppas det var russin i alla fall ;)

Kalle är fortfarande sjuk så han ligger bara i sängen och spelar tv-spel, jag hade tänkt åka
till mina föräldrar idag men nu blir det inget med det.
 Jag och Wilmer får ha kramkalas i soffan istället :) Han  har börjat ge så härliga kramar,
han tar ett ordentligt tag runt halsen på en och ger så mysiga kramar :) <3

Nu ska vi titta på lite barnprogram!
Hoppas ni håller er friska,
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch då :( Krya på er :)

2012-01-28 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0