Lördag 14 januari 2012

Hej! Igår åkte jag och Wilmer iväg till mormorn som var ledig.
Vi gick ut på promenad, hälsade på gammelmormor och åt lunch innan vi åkte in till stan för lite shopping.
Rensade i Wilmers byrå häromdagen och såg då att det inte blev många strumpor kvar när
jag plockat bort dom som var för små, så nya strumpor och även ett par mockasiner fick
följa med hem från stan. Hittade även den fina heldressen som jag letat efter länge på Kappahl, jättefin
blå/röd med stjärnor på! Köpte ursöta bebis kläder till lilla Selma som vi ska hälsa på hos på måndag <3
Fick en snabbkik på henne igår då vi mötte Mathida och Simon på stan :) Men på måndag
ska det kikas grundligare :)
Vi han även med att fika lite innan vi åkte hemmåt igen.

Väl hemma kom farbror Pelle förbi och hälsade på en sväng och när han åkt började
vi med maten, hemmagjord pizza, mums! Råkade visst gå in på Chokladbutiken också så det blev
lite god choklad till efterrätt :)

Imorse åkte Kalle iväg till skogen för att hugga ner lite träd.
Jag och Wilmer åkte iväg och handlade på morgonen, vid 9.30 var vi i affären och gud vad skönt det var,
var inte mycket folk där då! När vi kommit hem och packat in maten i kylen så gick vi ut på en
liten promenad i det sköna vädret :) Sen har vi (jag) lagat mat och tvättat två maskiner med tvätt.

Wilmer idag <3


Frågade honom vart kameran var och då tittade han upp i taket! Skrutt <3


Tittar på ett av favvoprogrammen, Chuggington!




Igår fick jag reda på att någon har hackat sig in på min mail och msn!
Lagt ut en äcklig visningsbild och addat 2000 pers!!
Usch! Har folk inget bättre för sig ?!
Nu har jag fått skaffa ny mail och hoppas jag får ha den ifred!


Hoppas ni har en bra dag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0