Fredag 20 januari 2012

Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev igen, ska försöka skärpa mig ;)
I tisdags åkte jag och Wilmer hem till mormorn som var ledig.
Vi åt god mat och gick ut på långpromenad i det fina soliga vädret :)
I onsdags var moster Sandra ledig från skolan så hon tyckte vi skulle hälsa på en sväng.
Vi åkte dit direkt efter frukosten och gick ut på en promenad på f.m.
Åt min tacopaj till lunch och sen tackade vi för oss och drog in mot stan för att hälsa på Mathilda, Simon och lilla
Selma! Åh vad söt och liten hon var. Fick hålla henne direkt när vi kom dit så dom kunde äta lite :)
Wilmer och jag fick lite fika medans dom åt,mums.

Wilmer tittade intreserat på Selma och ville gärna klappa henne på huvudet och ge henne några pussar :)
Men efter ett tag så blev han lite avundsjuk och ville vissa att det minsan var Min mamma och skulle
gosa sig in emellan oss! Gullplutten <3
Vi gick ut på en långpromenad och följde med in en stund efter den också för att gosa lite mer :)
Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka då det är Hindersmässan.
Förra året när vi gick på hindersmässan så var ju Wilmer bara en liten skrutt på 3 månader, det går såå fort!

Nu har Wilmer fått feber! Han hade nästan 40 grader men nu efter alvedon så ligger den lite lägre i alla fall.
Det märks inte så jättemycket på honom, mer än att han är lite gosigare och gärna sitter i soffan.
Lite lek och fotbollsspelande blir det men inte lika mycket som i vanliga fall. Hoppas det ger sig snart nu.
Imorn skulle Helena och Anders ha kommit hit men det blir det inget med nu tyvärr :/

Ikväll blir det hemmamys med god mat och någon bra film :)

Hoppas ni får en bra helg,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0