Torsdag 23 februari 2012

Hej hopp!
Igår somnade Wilmer i sin säng redan kvart över sju!! Gud så skönt :)
Vi tittade lite på tv och spelade Alfapet.
Den här gången vann faktiskt Kalle, suck!

Imorse vaknade Wilmer åtta då steg vi upp och åt frukost och sen satte jag igång
med att städa! Dammade överallt och dammsög golven så nu är det skinande rent.
Efter städningen så åt vi lunch och sen tog vi oss en skön promenad i vårvädret!
Hoppas det fortsätter vara lika fint väder nu, vill inte ha mer snö.

Wilmer som några timmar ute i vagnen så då passade jag på att
fixa lite i Wilmers fotoalbum som jag håller på med.
Hann med att klistra in bilder från i höstas och från Wilmers ettårsdag.

När Wilmer vaknade så fick han lite mellis och sen åkte vi iväg och handlade.
Oj vad mycket vi handlade, Wilmer satt nere i vagnen och när vi var klara så syndes han nästan inte
för all mat :P 1500 kr gick det på så nu klarar vi oss ett bra tag!
Fick ett ryck när vi kom hem och städade ur kylen och skafferiet! Kastade fyra fulla påsar
med gamla varor.

Nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att sova!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0