Torsdag 16 februari 2012

Heej! Idag mår jag bra igen, såå skönt :)
Här hemma har vi ätit frukost och myst i soffan.
Wilmer har rivit ut alla kläder ut sin byrå som han brukar göra x antal gånger
per dag! Dvd-filmerna har också rivits ut...mer jobb för mig ;)

Nu ligger Wilmer på golvet och skriker och tycker synd om sig själv för att jag inte låter honom
stå upp på soffbordet! Skitunge <3
Funderar på om jag ska damma av och byta sängkläder, så skönt att få det gjort
innan helgen så man slipper städa då! Så kan Kalle ta badrummet och dammsuga när han kommit hem
från jobbet!

Igår målade Wilmer sin första (och andra med för den delen) teckning :)
Försökte för några månader sedan men då var han bara intresserad av att stoppa kritorna i
munnen! Det var ju fortfarande roligt att smaka på dom men nu fattade han att man kunde måla med dom också :)

Wilmer hittade den tomma chokladasken som Kalle
fick av mig i tisdags och direkt när han tog tag i den så
spottade han ut tutten! Men efterso att den var tom så fick han nöja sig med att gå runt och lukta i den!
Men det var roligt det med :)






Vaaaaa är den tom ??

Ha en bra dag,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0