Tisdag 7 februari 2012

Hej! Nu har det gått sädär lång tid mellan inläggen igen..får skärpa mig!
Imorse kom sotaren hit och när hann var klar så åkte jag och Wilmer iväg för
att handla mat. Alltid lika stillsamt :P Wilmer gillar verkligen inte att sitta i kundvagnen!
I helgen var vi iväg och handlade alla tre så då fick Wilmer ha en liten egen vagn och då gick det
jättebra :) Roligt att få gå själv!

I lördags åkte vi hem till Wilmers mormor och morfar och hälsade på.
Jag och moster Sandra bakade Leilas Bounty cupcakes, muuuums!
Vi var ute på promenad i kylan och fick lunch där :)
Frammåt kvällen åkte vi vidare till Wilmers farmor och farfar för mat.
Till efterrätt blev det mina cupcakes och så spelade vi Alias.
När vi åkte hem vid 12 på natten så var det 23 minusgrader!! Burr!

I söndags åkte Kalle iväg för att hugga skog så då åkte jag och Wilmer till mormor och morfar igen.
Där var även moster och morbror :) Vi fick både lunch och middag och åkte inte hemmåt
förens vid åtta på kvällen. Wilmer röjde runt som vanligt och det var full fart hela tiden :)
Jag och Micke spelade memory, det saknades runt 10 brickor men dom hittade vi under mattan i vardagsrummet :P Wilmer som varit i farten igen!



Har massa nya bilder att lägga ut men just nu har jag en sovande plutt på mig
så det får bli senare :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0