Tisdag 14 februari 2012

Heej :) Kände när jag vaknade igår morse att jag var på väg att bli förkyld :/
Blev bättre när jag kom upp så efter frukosten åkte vi till Wilmers mormor som inte började
jobba förens på e.m.
Vi gick en promenad på f.m sen åt vi god lunch, färska kycklingklubbor, ris, sås och grönsaker :)
Wilmer busade som vanligt och blir allt inte precis som han vill så slänger han sig på golvet och skriker!
Inget vanligt skrik heller utan det värsta skriket han kan, skitungen <3

Morbror Micke kom förbi en sväng efter kvällsmaten :)
Bilen måste fixas lite så han kollade lite på det!
Sa till Kalle att jag (vi) måste skärpa oss och bara äta onyttigheter på helgerna och han höll med men
en halvtimme senare gick han och tog maräng swiss (stavning?)! Men jag var i alla fall duktig och stog emot,
får se hur länge jag klarar mig :P

Sov bra inatt trots förkylningen som blev värre men nu känns det ändå okej när man är uppe
och har kommit igång, hoppas den försvinner lika fort som den kom!

Idag är det ju alla hjärtansdag också :) Köpte några saker till Kalle igår, får se om han kommer ihåg att köpa
något till mig eller inte ;)
Jag och Wilmer kommer i alla fall bara vara inne och ta det lugnt idag, så lugnt det går med den här
vilden :P

Wilmer var i sitt rum ensam och lekte en stund igår och så hör jag världens skrik där ifrån och då
är han helt uppskrapad på näsan :( Han måste ha skrapat i den ena av hans korgar han har i sitt rum, skrutten!
Så nu är han röd och fin om näsan <3


Skrutten <3

Såhär cool var wilmer i lördags :)

Hoppas ni får en fin alla<3dag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0