Stora bekymmer ;)

Varför är det alltid samma sak, man är då aldrig nöjd!
Just nu så pratar jag om min frisyr.
Jag vill ha långt hår, nu när jag har fått långt hår så är jag sugen på att
prova något nytt. Men jag vet att om jag klipper av mig håret så kommer jag gilla det
en stund för att sedan längta efter mitt långa hår igen och börja spara ut det!

Ibland har man riktigt stora problem alltså ;)
Ska se om jag kan leta fram några bilder från då jag klippte riktigt kort (enligt mig iaf) och
sen en bild från hur jag ser ut nu så man får lite att jämnföra med!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tyckte du var riktigt snygg när du hade kort hår! Fast du är snygg nu me =P Jag röstar för kort..

2012-02-22 @ 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0