Onsdag 22 februari 2012

HEJ!
Igår morse kl 10 var det dags för ultraljud :)
Med mig hade jag min syster Sandra då Kalle låg hemma sjuk!
I sommar kommer Wilmer få en lillebror <3
Jag var beräknad till den 21 juli men igår blev det ändrat till den 24 juli istället, en dag efter min egna födelsedag!
Allt såg bra ut och vi fick en extra lång titt på lillebror då en barnmorska skulle lära sig
att göra en ultraljudsundersökning. Inte vilken barnmorska som helst utan hon jobbade då
Wilmer föddes :) Vi fick bilderna gratis också som tack för att hon fick öva!
Jag var säker på att det var en till liten kille i magen och visst hade jag rätt :)

När vi var klara på sjukhuset så åkte jag till jobbet för att berätta att vi ska
få en bebis till! Jag ska tillbaks till jobbet i Maj och om jag får graviditetspenning som jag fick sist så
kommer jag bara behöva jobba drygt 3 veckor :P Skönt att få vara hemma hela sommaren i sådana fall!

Efter att jag varit på jobbet så hämtade jag upp mamma, Sandra och Wilmer som gått en sväng på stan
och så åkte vi vidare till Mariebergs Galleria för lite (mycket) shopping ;)
För första gången på väldigt länge så köpte jag mest saker till mig själv!
Annars blir det ju bara saker till Wilmer :)
Hittade massa fina kläder till mig och även en del till lillebror :)
Men nu är det köpstopp eftersom att jag ska till Ullared! Jippe!
Min kompis Elin ska också ha bebis och är som det ser ut nu beräknad typ 4-5 dagar efter mig <3
Så vi ska till Ullared och shoppa en massa bebissaker :)


Lillebror <3

Idag blir ju stora killen 16 månader också <3
Grattis plutt!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :) Många bebisar blir det!

2012-02-26 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0