Onsdag 1 februari 2012

Hej! Var ett bra tag sen jag skrev sist.
Wilmer har varit väldigt mammig efter han var sjuk så jag kan inte göra något utan att han är med!
Lillskrutten. Igår åkte jag och handlade ensam, oj vad smidigt det var utan Wilmer som vägrar sitta still i vagnen
och ska pilla på allt :P Innan jag åkte så vinkade jag hej då till Wilmer men han förstod inte att jag skulle
åka utan han hoppade upp i min famn och så vinkade han hej då till pappa istället :P
Mamma åker ju aldrig iväg utan mig ;) <3

Var såå trött imorse, märkte inte ens att Kalle steg upp, gav Wilmer välling och åkte till jobbet :P
Annars vaknar jag så fort hans larm ringer! Fick skön sovmorgon ända till 9.40!
Sen har vi bara ätit frukost och duschat och nu sover Wilmer igen.
Efter lunchen går vi nor ut en sväng i det fina vädret :)



Wilmer igår, äter majs till förrätt ;)

<3

Ha en bra dag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0