Lördag 25 februari 2012

God morgon!
Wilmer lyckades somna vid nio igår men sen har han hållt på heeela natten!
När klockan var elva så hade han vaknat 4 gånger redan och sen vaknade han vid ett och fyra!
Vid fyra lyfte jag över honom i vår säng i hopp om att få sova lite... men redan vid halv sex så
vaknade han och var busig, suck! Så då var det bara att gå upp.
Ska försöka få honom att sova snart så jag också kan vila lite,
har glömt hur trött och seg man blir av att få sova dåligt flera nätter irad!

Efter frukosten åkte Kalle iväg för att jobba lite så nu är det bara jag och plutt hemma.
Har fått så ont i min arm, det värker i benet i armen. Har haft så några gånger
förut och den här gången tror jag det är för att när jag lägger Wilmer för att sova om
kvällarna så sitter jag sträckt ner med armen i sängen. Hoppas det blir bra snart,
vill inte äta massa tabletter i onödan!

Kalle ska iväg in till stan på eftermiddagen och då kanske mamma och pappa
kommer hit och hälsar på en sväng :) Tänkte åka dit först med min syster är sjuk och jag vill
inte att Wilmer ska bli smittat för nu har vi fått en ny tid för operation. Har redan fått
avboka två gånger pga sjukdom. Hoppas han håller sig frisk nu så vi får det avklarat!

Nu ska jag försöka få Wilmer att sova!
Ha en bra dag,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0