Fredag 17 februari 2012

God morgon! Vaknade straxt efter 7 imorse och kunde inte somna om så jag tänkte
smyga upp men då vaknade så klart Wilmer så vi mös lite framför tv:n i typ 5 minuter för
sen skulle han ner och springa ;) Åt frukost och så diskade jag sen frågade jag om han ville
duscha och det var klart han ville det :) Han älskar verkligen att duscha!
Jag sminkade mig och plockade undan lite grejer så att det skulle gå lite lättare att dammsuga.
Sen vid halv 10 så la jag Wilmer i vagnen så han skulle få sova lite!
Tänkt vad mycket man hinner med om man går upp så tidigt :P I vanliga fall sover Wilmer
till 8.30-9!

Efter lunch kommer Elin och Michelle hit och busar lite!
Ska bli kul var ett tag sen vi sågs nu, roligt för Wilmer att få någon att leka med också :)


Wilmer ligger och slappar i soffan!

Ser inte så skönt ut för nacken <3

Ha en fin fredag :)
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0