Fredag 10 februari 2012

Hej! Gör nu ett tredje försök til att skriva det här inlägget! Första gången så kasta Wilmer sin vattenflaska
på datorn så allt jag skrivit försvann och sen råkade jag visst trycka på någon tangent så allt försvan igen!!

Igår fick vi finbesök av Mathilda och lilla Selma <3
Vi åt lunch här och bestämde oss efter det att åka till Vingåkers Factory Outlet!
Trots att jag inget jag skulle ha så köpte jag saker till Wilmer för 800 kr ändå ;)
Finns så mycket fina barnkläder! Skulle kunna köpa upp hela den avdelningen :)
Det mesta jag handlade igår var av märket Lundmyr of Sweden, dom har så mycket fint!
När vi shoppat klart så gick vi och fikade på ett ställe, sen vart det en sväng in på Ica innan vi åkte hem igen!

Wilmer skötte sig jättebra hela dagen :) Tror han har blivit lite uttråkad och rastlös när vi vart hemma
så mycket på sista tiden då han vart sjuk!

Haha nu lyckades Wilmer ändra kanal på sidan av tv:n och sätta på dvd:n!
Han var visst sugen på att titta på Pippi! En mindre rolig sak han börjat med är att dra ur kortet
ur boxen! Det tycker han är skitkul, skruttungen! <3


Bilder på det jag köpte igår!

Snygga jeans från P.o.P 149:-



Fin rutig skjorta från Lundmyr of Sweden 149:-



Tuffa badshorts L.O.S(Lundmyr of sweden) 69:-


Min Gullunge i Väpnarluva från L.O.S 149 :-

Söta lilla Selma <3


Det var allt jag hade att skriva för denna gång!
Ha en bra fredag,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0