Ugglor

Kom nyss in efter en skön promenad i det härliga vädret. Är det sånt här fint
väder så känns det okej med att hösten är här, soligt och lagom kyligt!
Wilmer ligger och sover ute i vagnen och jag borde göra mycket annat
än att sitta här, men jag orkar inte.

Tänkte istället visa några bilder på hur det blev när jag fixade i Wilmers
rum igår. Man kan sätta dem där ugglorna lite var som, på väggarna, fönster eller möbler.




Vad tycker ni, fint ? Jag tycker det vart riktigt bra :)





Finns att köpa på Panduro för 59:-
Fanns hur många olika motiv att välja på som helst :)

Nej nu måste jag sätta fart så vi hinner med allt som ska göras
innan det är dags att fara in till stan.

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0