Söndag 25 september

Heej!
 Igår kom som sagt lite kompisar över, vi käkade pizza och hade det trevligt.
Vid halv tolv åkte alla hem och jag tyckte det skulle bli skönt att få
gå och lägga mig, men det kunde jag ju glömma.
Wilmer vaknade och hade inga planer på att somna om igen, han bara skrek
och skrek, tillslut så fick han sitta med min mobil och lyssna på musik och då blev han
äntligen lugn! Men sova ville han inte göra. Vid 1 halv 2 gav han tillslut upp och
vi kunde lägga oss.

Klockan 1 så ringde syrran och frågade om hon kunde sova hos oss
så då fick ja gå upp och bädda ordning i soffan och lägga ut nyckel till henne.
Vaknade när hon kom hem vid en 5 på morgonen och sen klockan halv 9 var det dags
att gå upp. Är liiite seg och trött idag!

Efter frukost och dusch så åkte vi till mina föräldrar och där är
vi fortfarande. Ska snart få lite lunch :)


Wilmer hittade morbrors öl!


Jag och Söt idag <3


Hoppas ni får en skön söndag.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0