Måndag 12 september

Hej! Tänkte jag ska göra ett försök till att börja blogga igen, var ett tag sen sist.
Wilmer fyller snart ett år, sjukt vad fort tiden går! Så jag har börjat provbaka lite
till hans födelsedag redan nu. Har ni inte provat göra Cake pops så tycker jag ni ska göra det,
det är jättelätt och gott! Här hittar ni recept :
http://www.kokaihop.se/recept/cake-pops-2

Idag ska jag och Wilmer bara vara hemma och ta det lugnt, just nu ligger han och sover
så skönt i mitt knä <3
Annars är det inte många lugna stunder här hemma, han springer runt HELA tiden!
Ända gången han är stilla är när han sover :) Så ibland (för det mesta) hinner jag inte med annat
än att springa efter vildingen. Man hinner inte vara med överallt hela tiden så en hel del bulor och skador
har det hunnit bli, men nu har han börjat gå mycket bättre så förhoppningsvis så lugnar det ner sig med skador!

Wilmer slog ut en tand för ca 2 månader sen och imorgon ska vi iväg till tandläkaren igen
och då ska dem ta bilder (hur dem nu ska lyckas med det?) och kolla så det inte är infekterat,
hoppas det ser fint ut!




Bjuder på en bild som är tagen för några veckor sedan! Wilmers nya "grej" är att rynka på näsan! Sötisen <3


Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad lik Kalle han är när han rynkar på näsan! :)

2011-09-12 @ 11:21:24
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag såg såna pops på mammas kusins blogg. Svalander.blogg.se dem såg väldigt goda ut =)

2011-09-12 @ 11:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0