Tisdag 25 oktober

Heej! Jag och Wilmer kom nyss in från en skönt promenad
i det soliga vädret :) Vi gick för att titta på hästarna och Wilmer blir lika glad varje gång <3
Nu ligger han och sover i vagnen så jag borde egentligen städa men det kändes
roligare att sätta sig här! Tänkte visa lite bilder från kalaset som jag lovade :)


Spanar in pirattältet han fick av mig och Kalle!

Lycklig kille med sin bondgård :)

Tårtan skulle självklart ätas med händerna!

Sluta ta kort och ge mig mer tårta istället!

Man kan ju alltid försöka få en bra familjebild! ;)
 Morfar,moster,morbror,mormor+plutt,Igge och Pappa Kalle!

Skönt att få av sig alla kläder efter kalasets slut <3

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0