Onsdag 26 oktober

God morgon säger jag fastän klockan är efter tolv!
Idag fick jag en så skön sovmorgon till kl 11! Minns inte när det hände sist, var väl 7-8 månader sen
i alla fall så det var underbart skönt. Men vad seg man blir av att sova länge. Ska försöka städa idag
så man slipper ta det i helgen.

Wilmers favorit syssla just nu är att klämma sig in bredvid tvbänken och riva ner
dvd:n och boxern och varje gång han går in där så säger jag Ajaj och gör en gest med fingret. Nu tycker han det
är ännu roligare att slita ner dvd:n för nu har han lärt sig att härma mig! Ser så gulligt ut när han säger
Ajaj och höjer handen <3 Skrutten!

När vi var på Ikea häromdagen så hittade jag ett underbart doftljus, det luktar pepparkaka!
Nästan så man vill äta upp det :)
Köpte även en till tvättställning som är superbra, det är fyra våningar och man får plats
med jättemycket tvätt och den tar inte mycket plats alls!

Drömde så konstigt inatt. Jag drömde att vårt tak höll på att ramla in på huset, i alla rum! Det var vattenläcka
så alla tak var blöta och hängde ner.
Men min snälla pappa skulle komma hit på cykel med silvertejp och fixa det :P
Han kunde inte förstå hur man inte kunde ha silvertejp hemma! haha lite komiskt!

Hoppas ni har en fin onsdag.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0