Måndag 17 oktober

Heej!
Idag har jag och Wilmer
bara varit här hemma och tagit det
lugnt. Busat en massa som vanligt såklart men annars har det inte hänt så mycket.
När Kalle kom hem från jobbet så åkte vi iväg till Kumla och storhandlade så nu har vi
mat ett tag :) Förut idag så gick Wilmer lös på datorn och ett antal tangenter rök! Älskade skitunge <3
Då var han snabb kan jag lova! Så om jag missar att skriva ett "j" eller "l" så är det för att dem tangenterna
inte längre sitter fast bra :P



Såhär såg datorn ut!

Såhär oskyldig såg han ut när jag sa till honom efteråt :P Mamma jag har inte gjort något :)


Ikväll blir det slapp i soffan framför Ensam mamma söker!
Just det glömde berätta om när jag skulle göra chokladpuddingen igår! Vi hade ett öppnat paket
i skafferiet och när jag tog det sista i den så kom det ut en silverfisk ur paketet!! Usch och fy, så det var bara
att slänga allt och börja om med det nya paketet jag hade köpt.
Äckliga silverfiskar!

Ha en fin kväll
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0