Lördag 22 oktober-Wilmer 1 år

Precis nu kl 21.03 för ett år sedan så föddes världens underbaraste lilla
Wilmer <3 Bästa dagen i mitt liv, inte visste man att det gick att älska någon så mycket <3
Idag fyller han 1 år! Vår fina stora kille :)
Dagen började kl 10 (skönt med sovmorgon!) med paketöppning i sängen.
Av mig och kalle så fick han ett pirattält och en bondgård med massa djur.
Han hjälpte till att slita bort pappret och blev väldigt glad över att få paket direkt på morgonen <3
Efter paketöppningen åt vi en mysig frukost och sen var det bara att sätta igång med det som
vi inte han igår, dekorera ena tårtan och doppa cake popsen. Blev väldigt stressigt
kan jag säga, jag, kalle och sandra sprang runt som galningar och fixade för att hinna allt.
Vi han nätt och jämnt, kl 14 sminkade jag mig och 14.30 började kalaset :P men han gjorde vi!

Wilmer somnade vid 14 så han fick en liten tuppur innan allt folk kom. När jag väckte honom så
blev han lite blyg när det var folk överallt men det gick snabbt över när han började öppna alla fina paket
han fått :) Tack alla! Sen fikade vi och Wilmer fick äta sin tårta själv, varför använda tallrik och
sked när man har händer ? Han tog hela tårtbiten i handen och åt, det blev tårta överallt :)
Han ville gärna dela med sig till mamma och pappa så jag fick tårta på både näsan och byxorna!

Efter fikat var det bus på hög nivå! Mina småkusiner (som inte är så små längre) och Wilmer sprang runt i hela huset och lekte för fullt :) Efter att alla åkt hem så fick Wilmer lite mat och så gick vi ut på en promenad och
det tog inte många minuter innan han slocknade i vagnen <3 Det är jobbigt att fylla år!

Här kommer några bilder från dagen! Visar mer imorgon då det är en hel del bilder från dagen att visa :)


Paketöppning i sängen <3



Bitårtan som jag och min syster gjorde!


Svampbob tårtan!



Öppnar ännu mer paket!

Tack alla för en fin dag <3
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0