Kanelbullens dag

Ni har väl inte missat att det är kanelbullens dag idag?
Jag är extra glad över att inte jobba som bagare idag, för herregud vad mycket
det är att göra en dag som denna. Alla som kommer för att handla ska ha bullar.



Det gick bra på Vc, ingen öroninflammation :)
Vi ska ge Wilmer näsdroppar morgon och kväll så hoppas jag att
det blir bra snart.
Efter Vc åkte vi och handlade mat så nu klarar vi oss ett tag igen.
Köpte välling till Wilmer och fick se att en fpk kostar 50 :- och ett
storpack med 4 st fpk kostar 124:- helt sjukt att det kan skilja så mycket,
så storpacket fick följa med hem. Nu skulle jag inte bli förvånad om han slutar dricka
välling snart för de :P

Wilmer sover så  jag ska passa på att kolla runt på internet
och betala räkningar.

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0