Tisdag 1 november

Redan november, tiden går verkligen fort!
Det har inte hänt så mycket dem sista dagarna, igår var jag och Wilmer och hälsade
på moster Sandra hela dagen :) Vi gick på promenad, lekte i lekparken, gjorde hemmagjorda hamburgare och
tittade på skräckis han vi med.
Kalle har blivit sjuk igen och jag hoppas verkligen att jag och Wilmer klarar oss den här
gången. Idag var jag och storhandlade själv för första gången på väldigt länge.
Vad skönt och smidigt allt gick utan en liten vilding som inte vill sitta still i vagnen!
Kom in i affären och började plocka på mig lite varor innan jag kom på att jag inte hade med mig plånboken!!
Tur att man bara har några kilometer till affären! Är glad att jag kom på det innan jag stod i kassan :P

Idag har jag även tränat för första gången sen början av sommaren (om inte innan det)!
Kändes väldigt skönt och nu har jag bestämt mig för att fortsätta och även äta nyttigare mat och absolut inget
godis på vardagarna! Ska ut på kvällspromenad med Wilmer efter maten också hade jag tänkt :)

Frågade Wilmer nyss om han ville ha mellis och det visade han tydligt att han ville för så fort jag frågat honom
så sprang han in i köket och försökte öppna kylen :) Stora killen <3

Bjuder på en bild från helgen då nya västen provades för första gången!
Kommer från KappAhl och kostade 149:- om jag inte minns fel!





Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0