Onsdag 30 november

Idag är det den sista november! Imorgon är det redan december och snart är det här året slut.
Guud vad fort allt går! Måste köpa julklappar snart, har fixat 4 stycken men några till ska det allt bli.
Tycker alltid det är svårt att önska sig något så det brukar alltid bli presentkort fast iår måste jag köpa
mig en ny mobil så jag ska önska mig pengar till det. Någon som har något förslag på en bra mobil som inte är snordyr
(max 3000:-) och som har bra kamera ? Tar mycket bilder med mobilen så därför är bra kamera ett måste :)

Snart kommer mamma hit och umgås med mig och Wilmer innan hon ska iväg till jobbet!
Wilmer har börjat med att han vill gå upp vid halv 7 efter vällingen nu några dagar irad så nu ligger han och sover lite
igen innan frukosten.

Idag är det storm ute, igen! Trodde det var slut på stormandet men tydligen inte.
Så jäkla trist det blåser ju så mycket så man inte kan gå ut! Nää nu kan det komma lite snö istället tycker jag.
Så Wilmer får testköra sin nya pulka :)

Hoppas ni får en fin dag.
Kram Emma


Mammas finaste kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0