Lördag 5 november

Heej!
Vi vaknade
(eller gick upp iaf) klockan 9 och åt lite frukost och efter det så var jag
duktig och tränade! Känns så skönt nu :) Hoppas på att jag inte känner lika mycket i benen den här gången.
Ikväll skulle två kompisar ha kommit hit på mat men dem var sjuka :( så trist! Men som tur var så kunde
Kalles föräldrar och bror komma istället så det blir nog trevligt ändå :)
Ska prova baka en kladdkaka med både vit och mörkchokladmousse på, blir det bra kan jag
lägga ut bil och recept om det är någon som vill ha det :)

Nu ska vi laga lite mat här hemma och sen drar vi och handlar det sista
till ikväll! Sitter just nu och äter en supersmarrig choklad från Marabou.
Mums!

Hoppas ni får en fin lördag,
Kram Emma





Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Åh den där såg god ut :)

Måste jag testa ;)



Hur mår ni? Har ni en trevlig helg?



Kram

2011-11-05 @ 23:46:33
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0