Lördag 12 november

God morgon!
Wilmer vaknade vid 6 som vanligt
och ville ha sin välling och efter att jag har gått upp och
gjort den så blir jag klarvaken och kan inte somna om! Lite smått irriterande.
Kalle brukar alltid fixa vällingen eftersom att han somnar om så lätt men nu är han sjuk så då fixade jag den
idag istället.

Igår åkte jag och Wilmer oxh hämtade upp Mathilda på f.m för att sedan åka till
Mariebergs Galleria för lite shopping. Jag hittade en del fint (som vanligt), presenter till både kalle och pappa
till farsdag, 2 par leggings, ögonskugga och nagellack, fin skjorta till Wilmer...
Sen så käkade vi på Paco´s och tog en fika på Vasa :)

Kom hem runt halv fyra och då låg Kalle i soffan och hade blivit sjuk! Så typiskt, han blir alltid sjuk!
Fick sms av min syster som ville att jag och Wilmer skulle komma och hälsa på så det gjorde vi :)
Fick även man där, taco mums! Sen tog vi en kvällspromenad. Jag hade min vinterjacka och min pappa gick i trekvartsbyxor !! Och mössa haha! Ska nog ge han benvärmare i julklapp ;)!
Efter promenaden så kollade vi på Doobidoo(ingen aning om hur det stavas) och innan jag åkte hem så var jag snäll och skjusade min bror hans tjej + kompis till en annan kompis.
Jag och Wilmer kom väl hem runt 22 och inte förens vid 23 så tyckte Wilmer att det var dags att somna!

Idag efter frukost åker jag och Wilmer för att hämta upp mamma och pappa och sen åker vi vidare
mot Virginska skolan. Dem har öppet hus idag och min syster ska stå i bageriet och baka :)
Jag gick också Bageri så det ska bli kul och se om man träffar på några gamla lärare :)

Hoppas ni får en fin lördag!
Kram Emma


Den är såå god! Var tvungen att köpa mig en igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0