Fredag 4 november

Heej! Imorse efter frukosten åkte jag och Wilmer till mellösa för att
hälsa på moster och mormor. Vi har käkat lite, gått ut på en promenad och handlat mat.
Wilmer ville inte sova igår. Klockan 22.30 skulle han ner på golvet för att tända och släcka lampan
typ hundra gånger innan han kunde gå med på att ligga still. Bus unge! Han somnade väl tillslut vid 23 men inte
sov han längre idag för det.

Jag ska snart åka hem så att Kalle kan byta däck på bilen, börjar bli dags nu.
Sen blir det god mat ikväll, hemmagjorda biffar, potatis i ugn och sås! Mums.
Ikväll ska jag baka en kladdkaka tills imorgon också då vi får gäster :)
Hittade en ny chokladkaka i affären idag, en mörk som är fylld med kola och krokant!
Men jag får väntar tills imorgon med att äta den då lördagar är min onyttiga dag!

Hoppas ni har en fin lördag,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0