Städdag!

Det blev en tripp till Mariebergs Galleria igår,
vi började med att käka på Pacos.
Kalle hittade det han skulle ha på Brothers sen gick vi in en sväng på
H&M bara innan vi åkte vidare till Willys för att handla mat!
Vi var inte hemma förens strax innan nio men endå var jag duktig och tränade
på CT:n   :) Har inte blivit så mycket träning på sistone då jag har varit
förkyld men nu ska jag i alla fall hinna med att träna två gånger den här veckan!

Imorse gav wilmer mig en ännu längre sovmorgon än igår, ända till 9.30!
Så idag är jag ännu piggare.
Efter frukosten så gick vi ut på en promenad så han fick sova lite, hade tänkt att han skulle få
fortsätta sova i vagnen medans jag städade här hemma men det gick han inte med på!
Vi har bestämt att varje tisdag så har vi städdag, känns väldigt bra faktiskt.
Då slipper man städa något på helgerna :)

Snart ska plutten få lite mat och kanske kan han, om jag har tur somna efter det så jag kan
få städa då. Nu har han kommit på att det är jättekul att "knocka" med huvudet, så fort man närmar sig
hans huvud så ska han knockas <3 sötisen!

Hoppas ni får en skön dag!
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0