Börja blogga igen ?

Det var ett tag sen jag skrev sist nu! Börjar fundera på om jag jag ska börja
blogga igen. Tänkte göra ett försök i alla fall :)

Det är full fart här hemma, hela tiden!
Wilmer har lärt sig att både sitta, krypa och stå nu!
Så det blir en hel del smällar, stackaren har redan hunnit få en bula i pannan.
Och fler lär det väl bli.
Han kryper runt och ställer sig hela tiden så nu har han börjat göra av med
mer kalorier än vad han får i sig, så nu får vi ge honom ännu mer mat! Tycker han inte gör annat
än äter :P! Lilla tjockisen <3

Förra veckan var vi sjuka här hemma. Först blev jag sjuk och när jag började friskna till
så blev kalle och wilmer sjuka. Så typiskt. Men nu mår vi alla bra igen som tur är :)

Igår var det föräldragruppsträff igen :)
Efter den så följde Sara och Li med oss hem en sväng.
Ska kanske dit en sväng på fredag och hjälpa till att dekorera cupcakes
till Li´s dop.

Nu ska jag gosa lite med plutten <3

Hoppas ni har en bra dag :)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0