Träning och inget mer...

Heej igen!

Var duktig och tränade en hel timme på
crosstrainern idag!
När jag var klar med träningen så vaknade wilmer
och vägrade bli på bra humör igen så
det blev inget mer gjort den här dagen.
Hade tänkt gå på promenad men det blev inte så, synd när det är så fint väder!
Får bli en promenad imorn istället :)

Börjar bli ganska så vrålhungrig nu också har inte ätit sen frukosten
imorse! Får bli pannkakor med smör, kanel och socker senare, mums!
Just nu sitter jag fast här i soffan med en sovande wilmer på mig <3
Stackaren är helt slut efter gårdagens festligheter <3

Magen får vänta på mat lite längre nu börjar ju
One tree hill! Slutade så spännande sist så det kan jag inte missa :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0