Nytt försök!

Hej!

Gör ett nytt försök med en ny blogg!
Så får vi se om det går bättre den här gången,
man kan ju alltid hoppas :)

Igår var jag och Wilmer iväg och pratade med prästen om
dopet som är nu på lördag. Börjar känna mig lite små stressad nu
över allt som måste fixas! Har gjort TVÅ misslyckade försök med att baka småkakor!?
Hur fan kan man misslyckas med det undrar jag :P
Får helt enkelt baka ALLT imorgon istället, kommer bli en fullspäckad dag.
Kalles jobbarkompisar blir nog glada då han får ta med dom fula (men väldigt goda) kakorna till jobbet och bjuda på :)

I förmiddags så tog jag och plutten en skön promenad i det fina vädret. Halva promenaden var i alla fall skön
för på tillbaka vägen så blåste det pisskallt!

Ikväll tar vi nog och städar här hemma så slippar man det i helgen! Var kommer alla
grejor ifrån undrar jag och likadant är det varje gång, man tänker att den här gången efter att
vi har städat så ska vi inte lämna massa saker framme... men konstigt nog så är det stökigt igen efter 2 dagar!
MEN den här gången kanske det blir ändring på de, vem vet :)




Ha en fortsatt fin dag!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0