DOP

Heej

Igår hade jag fullt upp precis hela dagen!
Upp tidigt och sen hem till mamma som skulle ta hand om plutten
medans jag var på jobbet och gjorde doptårtorna!
Tog några timmar och göra tårtorna och sen var det raka vägen hem till mamma
för att göra 2 sorters småkakor och chokladkakor! Det tog sin lilla tid kan jag säga!
Jag och syrran bakade till kl 22 på kvällen :P Då var man rätt så trött sen.

Och idag var det då dags för dopet <3
Wilmer var så duktig så i kyrkan :) Stora killen! Och framför allt TUNG!
Blev liiite jobbigt för armarna kan jag säga!

Efter dopet blev det fika i församlingshemmet :)
Tack så mycket för alla fina presenter <3 Fick jättefina saker, och inte en enda
var likadan! :)

Nu sitter vi fortfarande kvar här hos mamma och pappa!
Vi käkade lite pizza förut och nu sitter vi och hejar på Örebrokören i Körslaget!


Ska fixa några bilder från dopet senare så ni får se hur fin plutten var <3


Hoppas ni får en fin kväll
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0