Torsdag

Har varit ute på en morgon promenad i blåsvädret! Trodde det skulle
vara fint idag. Det kanske kommer senare under dagen om man har tur :)
Kalle är iväg och fixar med ved så det är bara jag och Wilmer här hemma.
Hade tänkt träna på en gång efter promenaden då plutten endå sov,
men han vaknade på en gång så det blev det inget med, får
vänta tills Kalle dyker upp istället!

Innan vi skulle på promenad så satte jag mig i soffan och tog på Wilmer en
tjockare tröja och då spratt han till ordentligt och höll på att ramla ner på golvet med huvudet
före! Som tur var så fick jag tag i hans ena ben så han ramlade aldrig som tur var <3

Ikväll ska vi iväg på kalas för två av mina kusiner som fyllt/fyller år :)
Då ska vi försöka oss på att ta ett bättre fyra generationerkort, innan
Wilmer krypit i sin pyjamas också :P

Nej nu ska jag busa med plutten!
Ha en bra dag :)
/ emma


En bild från igår då han somnade så skönt på mig i soffan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0