Nyfärgad

När jag åkte till mellösa i eftermiddag så stog det en
ko på trottoaren när jag svängde ner mot råby!
Ringde till pappa för att höra om det var en av deras kor men
det visade sig att kossan kom ända från mörby och hade varit på rymmen sen förra
fredagen. Så pappa ringde ägaren som snabbt kom och fångade in den igen :)
Dagens goda gärning!

Väl framme hos syster så gick vi en promenad så wilmer skulle sova medans
hon färgade mitt hår. När jag duschade efter färgningen så blev det översvämning i badrummet :P
Tappade så väldans mycket hår så silen i duschen blev full och det blev vatten överallt!

Nu har wilmers farmor och farfar precis åkt hem efter att ha varit
här på en fika! Då åt man ju såklart både bulle och kaka, inte bra! Sen ska vi på kalas imorgon också
och sen är det fredag och helg och då måste man ju svulla! haha :) Får träna en gång till den här veckan
i alla fall!

Nej nu ska jag försöka få wilmer att sova så jag kan ta reda på alla mina kläder som ligger i sängen
just nu, innan det är dags för Grey´s Anatomy.

Ha en bra kväll
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0