Marknad

Heej

Tog mig ut på en morgonpromenad i det soliga vädret,
trodde inte att det var så varmt ute! Herregud höll på att flyta iväg trots att jag
gick i snigelfart!
Sen kom kalle hem runt 12 och så gjorde vi oss lite pannkakor till lunch
innan vi åkte in till odensbacken för att gå på marknad :)
Blev en del inköp bl a en fin haklapp med Johnny Cash logga på, godis(såklart),
Blixten foppisar till plutten m.m
Vi träffade på en hel del kändisar, moster mormor kusiner,syster, elin och viktoria så
det var trevligt :) Men jäklar vad varmt det blev, gick med plutten i bärselen också så
tungt vart det med.

Efter marknaden handlade vi lite på ica
innan vi åkte hem och mötte upp anders. Han och kalle skulle fixa med
husvagnen inför festivalen som dom ska iväg på.
Sen fikade vi med lite god glass, Gb har några nyheter
så vi köpte krokant,nougat och päron, riktigt goda :)

Nu ska vi snart tända grillen här hemma :)
Mums! Till köttet blir det en pastasallad som min moster gjorde till morsdag, tänkte
jag ska prova mig på den. Den är med pesto och fetaost, asgod :)

Tror inte jag hinner blogga imorn då vi ska iväg på bröllop :D <3
Ska bli sååå kul!!


Ha en bra helg :)

/emma


Kommentarer
Postat av: Erika

Gott det lät! Vi ska också grilla, fast det blir kött med färskpotatis och morötter :)

2011-06-03 @ 17:14:33
URL: http://erikaschjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0