Torsdag

Började dagen med att åke en sväng till familjecentralen med Sara och Li.
Wilmer var så trött och sov nästan hela tiden <3
På hemvägen så blev det en snabb sväng in i affären och sen åkte vi
hem och lagade lunch.

Tittade nyss på Sveriges mästerkock på tv4play, missade ju avsnittet igår då vi
var iväg och bowlade. Gick ovanligt bra för mig igår :D
Kom 2:a! Wilmer tittade runt så storögt så, fanns ju så mycket folk och annat
skoj att kika på.
Innan bowlingen så blev det god kinabuffeé, asgott!

När kalle kommer hem så ska vi dra iväg och handla på en gång.
Imorgon ska vi ha grillpartaj så det går åt en hel del mat och onyttigheter!
Är sååå sugen på mina toblerone nu, tur att det är fredag imorgon då ska det svullas kan jag lova! :)
Har varit dålig på att träna den här veckan då jag haft sån jäkla träningsvärk efter krattningen :P
Måste bli skärpning nu!

Nej nu ska jag ta och slänga ihop lite pannkakor!
Ha det bra.
Kram Emma



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag kan hjälpa dig att äta upp tobleronen :)

2011-04-07 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0