Söndag


Hade varit väldigt skönt om man fått sovmorgon imorse men så blev det såklart inte!
Wilmer bestämde att klockan 7.30 så var det dags att vakna, blev lite mys i sängen
innan vi steg upp <3

Sen fick Wilmer sig gröt och vid 10 så somnade han så gott i vagnen, då
passade jag på att köra 1 h på CT:n +  lite styrka! Han till och med duscha innan han valde att vakna!
Vågen har stått still ett bra tag men nu visar den äntligen minus igen, då blir man
ännu mer peppad :) Hoppas bara att det fortsätter så!

Igårkväll tittade min snälla pappa förbi med mina efterlängtade vita toblerone!
Finns inget godare :)
Syrran har åkt en kryssning så då skickade jag med en beställning på 3 stora toblerone.
1200 g ska väl räcka några helger i alla fall ;)

Nu har plutten somnat så skönt i min famn här i soffan, tror jag stannar kvar här resten av dagen.
Kalle är iväg och fixar med veden så han blir nog borta hela dagen skulle
jag tippa på...

Har en fråga, Hur svarar man på kommentarer ?
Fattar inte hur man gör de!
Bli tacksam för svar :)

Kram Emma



Promenad i solen <3 <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Klicka på den lämnade bloggadressen och du hamnar hos den person som kommenterat. Sen kommenterar du tillbaka :) eller så kanske någon som inte har en blogg lämnat mailadressen. Lycka till!!

2011-04-03 @ 21:59:33
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sandoorah

Töffing !

2011-04-04 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0