Söndag

Igår var vi ju på inflyttningsochfödelsedagsfestgångertvå (=
Var riktigt trevligt, men redan vid 21.30 så åkte jag hem
med plutten som var väldigt trött. Han somnade på 2 sekunder när jag satte
honom i bilbarnstolen <3
Vi åkte förbi mamma och pappa en sväng för att hälsa på mamma som
varit till london.
Wilmer fick så söta kläder och jag bad henne köpa med en
parfym till mig, Escadas nyaste. Den luktar så gott och så kostade den bara
330 :- för 50 ml :)
Vi blev kvar i mellösa tills det var dags att hämta kalle som kom med buss runt 23.
Han hade nästan missat bussen, han skulle gå på vid USÖ men då såg han att bussen redan hade
åkt ut i rondellen när han kom så då fick han springa till Behrn Arena istället! haha! Tur att han
inte missade den i alla fall!


Wilmer lät oss sova ända till klockan 8 imorse, hoppas att det fortsätter så :)
Han fick nyss lite gröt och nu sover han så skönt igen.
Kalle är iväg till grannen och jobbar lite idag och jag tänkte jag skulle ta mig ut på en promenad.

Annars så händer det inte så mycket idag ska bara slappa och ta det lugnt.
Kan behövas efter en helg med inte allt för mycket sömn :)

Hoppas ni haft en bra helg :)
Kram Emma

(texten blev helt plötsligt stor och fet och inte går det att ändra på det heller!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0