Onsdag ?

Är det onsdag idag? Känner mig helt dagvilsen...
Igår hade jag i alla fall fullt upp hela dagen!
Klockan 11.30 så mötte jag och plutt upp Mathilda och Emelie på stan <3
Vi käkade lunch på La Baguette och sen shoppade vi lite :)
När vi var klara på stan så åkte vi hem till Mathilda och fikade lite!
Runt 16 åkte vi hem och då var det bara att börja med tårtan till
kalaset som var kl 18 på kvällen :) Igår fyllde nämligen Kalle 24 år <3
Av mig fick han en jättefin (enligt mig) t-shirt, ett spel, lite
lyxgodis från chokladbutiken och strumpor!

Efter kalaset så tittade jag på desperate housewives och sen
vart det läggdags! Plutten var så övertrött på kalaset då han vart vaken
största delen av dagen, så klockan 21 så somnade han tillslut <3

Har fasiken fortfarande träningsvärk i armarna sen lövkrattningen och vedstaplingen
i måndags! Så jag får hoppa träningen idag också, lika bra så man blir helt återställd innan
man kör igen!

Ikväll ska vi iväg och bowla :)
Mamma är till London och då tyckte pappa att vi minsann också skulle
få hitta på någe skoj så då blev det bowling!
Jag, Kalle och Sandra åker in tidigare för att käka kinamat, MUMS!

Plutten somnade här hemma för några minuter sen så jag tänkte passa
på att måla naglarna och fixa lite mat innan han vaknar.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0