Lördag

Kvällen igår blev trevlig och lyckad :)
Smaskens med grillat!
Kom inte i säng förens vid 2, böt till pyjamas på lillen och då blev han pigg
och ville leka! Som tur var så kunde han roa sig själv i någon timme men jag kunde inte somna
när han låg och skrattade och busade i sängen. Så idag är jag ganska så sliten men trots det så gick jag upp och tränade kl 11 imorse, så nu kan jag smaska smörgåstårta med gott samvete ikväll ;)
 Här hemma så plockas det för fullt! Står glas, tallrikar flaskor och diverse skit överallt!

Tänkte jag skulle lura med kalle ut på en promenad här på eftermiddagen också.
Verkar inte blåsa så mycket storm idag, haha!

Både igår och imorse så hittade vi plutten på mage i sin säng, busfrö!
Förut har han bara snurrat runt på golvet men nu verkar han vilja ligga på mage där med!
Han tar varje tillfälle i akt att öva på sin krypteknik, och det går frammåt kan jag säga :)

Ikväll drar vi in till stora staden för att gå på dubbel födelsedagsfest + inflyttningsfest :)
Ska bli riktigt trevligt! Kom just på att jag kanske ska slå in presenterna sen också :P
Kan ju vara en smart ide!

Nu ska jag hjälpa kalle att fixa det sista här hemma!
Ha en bra dag!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0