Grillparty!

Nu har jag plockat, fixat och donat här hemma medans lillkillen sover så sött.
Det gäller att passa på medans han sover annars blir det inte mycket gjort!
Det kommer vara fullrulle hela dagen idag, mycket som ska fixas inför kvällens
grillparty. Tur att kalle slutar tidigare idag annars skulle det ha blivit ont om tid.

Ska förbereda så mycket som möjligt så det slipper bli så stressigt ikväll, ska fixa såser, efterrätt och
sallad nu på dagen så är det klart sen.

Just det skulle ju fixa isbitar också! Glömmer jag det så blir nog kalle
inte så glad :P Kan ju inte göra drinkar utan is, vilken katastrof det hade blivit!
Tur att jag tänker på allt ;)

Nu ska jag käka lite lunch och sen fortsätta att fixa iordning här hemma!
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0