Fredag

 Idag är vi uppe tidigt här hemma, sov så dåligt inatt och när kalles klocka ringde
vid 6.30 så var jag redan vaken! En halvtimme senare så vaknade plutten så sen dess har
vi ätit frukost och busat! Nu sitter jag här i soffan med träningskläderna på i hopp om att han ska
somna och jag hinna träna en stund i alla fall!

Vi ska ju iväg till Bvc vid 12 så jag hoppas verkligen han somnar snart så jag hinner med lite träning,
skulle kännas som en bra start på den här dagen :)

Efter vi har varit på Bvc så drar vi vidare till mellösa för att käka lite lunch hos
mamma innan vi åker till Mariebergs Galleria!
Måste köpa födelsedagspresent till kalle som fyller på tisdag <3
Han har sagt att han inte vill ha något så då köper jag något som jag tycker
att han ska ha istället :)

Hoppas ni får en skön fredag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0