Det går frammåt!

Heej

Igår började jag morgonen med ett träningspass! Så skön start på dagen :)
Sen bar det av till Bvc för att plutten skulle vaccineras men han har haft lite feber från och till
hela veckan så då blev det inga sprutor! Vi fick nöja oss med vägning och mätning, nu väger han
7500 och är 65,5 cm lång, stora killen <3
Efter Bvcbesöket så åkte vi hem till wilmers mormor som var ledig för en gångs skull :)
Blev mat och sen en sväng till Marieberg! Gjorde en massa bra inköp (som vanligt) :P!
Ett par chinos för endast 199 :-, en tunika för 159 och ett par converse lookalike för 199! Superbra ju :)
Sen så blev det present till kalle och wilmer fick lite fina kläder från mormor och morfar!

Har sovit dåligt nu i 3 nätter men inatt kunde jag äntligen sova :) Hade dock hoppats på att få sovmorgon men
det tyckte inte wilmer att jag skulle ha :( så kl 7 var vi uppe!
Kl 10 vågade jag mig på att ringa mamma och pappa och det var tur att jag inte ringde
tidigare då micke hade festat till 4 imorse! Så dom hade nyss vaknat.
Väl i mellösa så kom mormor förbi en sväng och så gick vi på en skön promenad i det varma vädret!
Nu är det verkligen vår :)
Wilmer är så duktig och idag så kröp han på riktigt för första gången <3 tiden går så fort snart springer
han väl runt här hemma! <3

Nu är det matdags här hemma, idag blir det ost&skinkpaj :)
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

roligt att du skaffat blogg igen, läste faktiskt din förra :) grattis till wilmer, han är jättefin :)

2011-04-03 @ 09:56:04
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0